středa 2. prosince 2015

Časování slovesa MÍT







Ruce jsem měl studené jako led.
Včera jsi měla krásné šaty.
Můj otec měl tři děti, moje matka měla také tři děti.
Dítě mělo bonbón.
Každý student měl svou vlastní knihu.
Měli jsme se dobře.
Měli jste štěstí, vyhráli jste.
Kluci měli míč, dívky měly panenky.
Kuřata měla vodu k pití.
Ženy na plese měly krásné šaty.

Mám hlad a žízeň.
Máš zajímavou práci.
Každý má svoje vlastní starosti.
Den má 24 hodin.
Dům má okna, dveře a střechu.
Máme spoustu peněz, můžeme nakupovat.
Máte pravdu, je to tak.
Psi mají rádi maso.
Jakou barvu mají tvoje oči?
Auta mají čtyři kola.

Zítra budu mít volno, budeš mít čas přijít ke mně?
Večeři budeš mít připravenou na stole.
Můj manžel bude mít radost, mám pro něj dárek.
Kdo bude mít čas udělat tuto práci:
Moje matka bude mít zítra narozeniny.
Budeme mít k obědu kuře a brambory.
Budete mít čas přijít k nám?
Děti budou mít z dárků velkou radost.





Žádné komentáře:

Okomentovat